NY FORD MUSTANG® GTD

KRÆFTER FRA EN SUPERBIL, SJÆL FRA EN MUSTANG

Ford Mustang® GTD, en superbil til gaden og til banen. 5,2L V8-motor med over 800 hestekræfterHestekræfter og drejningsmoment. Karrosseri i kulfiber, semi-aktiv affjedring og system til reduktion af modstand. Mustang-styling. Superbil med Mustang-sjæl.

 

 

Ford Mustang GTD side view

SKABT TIL ET FORMÅL

FORMET TIL AT UDNYTTE LUFTEN

Ford Mustang GT Daytona magnesium wheel

MAGNESIUMHJUL

En ideel kombination af vægt og holdbarhed. Mustang GTD-fælgene er kombineret med 325 mm dæk foran og 345 mm dæk bagpå. Baneklar kapacitet og enestående udseende.

Ford Mustang GT Daytona carbon fibre body detail

KULFIBER KARROSSERI

Omfattende brug af kulfiber karrosseripaneler reducerer vægten, sænker tyngdepunktet og forbedrer reaktionsevnen og ydeevnen.

Ford Mustang GTD with lowered suspension and headlights on

BEYOND RACING-AFFJEDRINGSTEKNOLOGI

Beyond Racing-affjedringsteknologi, semi-aktiv affjedring og hydraulisk kontrolsystem, der kan ses og justeres gennem bagruden. Kør Mustang GT Daytona til banen, og sænk den derefter til konkurrencehøjde.

UBEHERSKET YDEEVNE        

Ford Mustang GTD er en superbil med en 5,2-liters V8-motor, 8-trins dobbeltkoblingsgearkasse og op til 800 hestekræfter. Den er designet til gaden og banen og har racerinspireret affjedring, en dynamisk aero-bagvinge, der giver kontrol, og en vægtfordeling på næsten 50/50, der giver exceptionelle køreegenskaber og ydeevne.

Ford Mustang GTD engine

  MOTOR OG GEARKASSE    

Den Ford Performance-konstruerede 5,2-liters V8-motor med 8-trins dobbeltkoblingsgearkasse er tunet til monstrøs styrke og kan yde op til 800 hestekræfterHestekræfter og drejningsmoment.

Ford Mustang GT Daytona suspension

RACERINSPIRERET AFFJEDRING

Den unikke forhjulsophængning giver øget stivhed i siderne, især i sving med høje G-kræfter. Kombineret med en førsteklasses dobbelt kørehøjde er Mustang GTD's affjedring optimeret til at udjævne dynamiske forhold på både gader og baner.

Ford Mustang GTD dynamic rear wing

DYNAMISK AERODYNAMISK BAGVINGE

Mustang GTD har performance-teknologi overalt, inklusive den dynamiske aerodynamiske bagvinge. Det giver downforce, som giver god kontrol i svingene, og åbner for at reducere luftmodstanden på de lige strækninger.

Ford Mustang GTD engine, driveshaft and rear transaxle

APEX - CARVING HANDLING   

Mustang GT Daytonas kræfter overføres via en letvægts drivaksel i kulfiber, der er forbundet med en 8-trins bagaksel, der giver en vægtfordeling på næsten 50/50, hvilket medfører responsiv håndtering og ydeevne.

Ford Mustang GT Daytona detail of GTD logo

BLIV I OVERHALINGSBANEN

Åben for ansøgninger. Ansøgningsperioden er kort, og produktionen er meget begrænset, så skriv dig op til denne eksklusive superbil hurtigst muligt.

Ansøg nu

På det europæiske marked gennemgår Mustang GTD i øjeblikket en typegodkendelse for, at bilen kan godkendes til at køre på offentlig vej. Opnås denne typegodkendelse ikke, vil Mustang GTD udelukkede være tilgængelig som banebil på visse markeder. Vi holder ansøgere opdateret om udviklingen.

Brug vores nyttige links nedenfor for at få mere at vide