Shop FordErhvervskundeVarevogne og pickupper

Hvordan betaler jeg for mit BlueOval™ Charge Network efter afvisning?

Hvis din betaling af BlueOval Charge Network afvises, har du mulighed for at genbehandle betalingen enten ved hjælp af FordPass App®* eller via Ford's hjemmeside.

Muligheder for genbehandling af betaling

Vælg en af nedenstående supportmuligheder for at få den rigtige vejledning:

Brug af FordPass-appen

For at genbehandle din betaling via FordPass-appen:

  1. Åbn FordPass-appen.
  2. Gå til Konto-siden.
  3. Vælg Abonnementer.
  4. Tryk på Udfør ny betalingshandling.
  5. Vælg Prøv at betale igen.
  6. Tryk på Betal nu.

Bemærk: Der skulle vises en skærm til bekræftelse af betaling.

  1. Tryk på OK for at afslutte.

Når betalingen er blevet behandlet igen, modtager du en e-mail med besked om genetablering af kontoen.

Brug af Ford's hjemmeside

For at genbehandle din betaling via Ford's hjemmeside:

  1. Log på din online-Ford-konto.
  2. Klik på Wallet på siden Administrer konto.
  3. Tryk på Udfør ny betalingshandling.
  4. Tryk på Betal nu.

Når betalingen er blevet behandlet igen, modtager du en e-mail med besked om genetablering af kontoen.

Hvis du har problemer med at , bedes du kontakte Vejledning for yderligere hjælp.

Yderligere information

Hvordan tilføjer jeg et kort til min Ford Wallet?  
Hvordan ændrer jeg mine betalingskortindstillinger?


*FordPass appen er kompatibel med udvalgte smartphone-platforme og kan fås ved at downloade den. Der kan være gebyrer for data.

 

Ford.dk bruger cookies og lignende teknologier på denne hjemmeside for at forbedre og personliggøre din brugeroplevelse.

Du kan til enhver tid justere din indstilling via cookie-præferencesiden, men dette kan forhindre brugen af visse funktioner på hjemmesiden.

Se venligst hjemmesidens privatlivs- og cookiepolitik for yderligere information om, hvordan vi bruger cookies.