Shop FordErhvervskundeVarevogne og pickupper

Hvad sker der, hvis jeg mister min telefon, og FordPass® er aktiv?

Hvis du mister din mobiltelefon, og FordPass er aktiv, kan dette potentielt give uvedkommende adgang til dine FordPass-konti, og det kan kompromittere din bils sikkerhed. Følg nedenstående trin for at genoprette sikkerheden.

  1. Beskyt den e-mailadresse, som du har registreret i forbindelse med FordPass, for at forhindre uautoriseret adgang.
    • Anmod om en nulstilling af din FordPass-adgangskode. Så får du tilsendt en e-mail med en sikkerhedsbekræftelse til den registrerede e-mailadresse.
    • Overvej at ændre adgangskoden på din mailkonto.

      Bemærk: Ovenstående kan resultere i at du bliver logget ud af andre enheder og applikationer, men det kan forhindre, at uautoriserede personer får adgang til din e-mail.

  2. Udfør en nulstilling af FordPass Connect for at fjerne brugerautorisationer. 
  3. Anskaf en ny eller midlertidig enhed, der er kompatibel med FordPass.
  4. Hent FordPass fra App Store® (iOS®) eller Google Play™ (Android™).
  5. Åben FordPass og igangsæt en nulstilling af adgangskoden.
  6. Indtast dine nye oplysninger på FordPass-login-skærmen efter nulstilling af din adgangskode.
  7. Tjek om din bil er oprettet, når FordPass er indlæst.
  8. Fortsæt med at aktivere FordPass Connect for at få adgang til kommandoer samt få kontrol over bilen.

    Vigtigt: Giv kun fjernbetjeningstilladelse til konti, du kender og har tillid til. 

Hvis du ikke kan fuldføre nogen af ​​ovenstående trin, kan du kontakte en FordPass-guide for yderligere support.  

 

Ford.dk bruger cookies og lignende teknologier på denne hjemmeside for at forbedre og personliggøre din brugeroplevelse.

Du kan til enhver tid justere din indstilling via cookie-præferencesiden, men dette kan forhindre brugen af visse funktioner på hjemmesiden.

Se venligst hjemmesidens privatlivs- og cookiepolitik for yderligere information om, hvordan vi bruger cookies.