Shop FordErhvervskundeVarevogne og pickupper

Hvorfor kan jeg ikke downloade FordPass®*-appen?

Hvis du ikke kan downloade FordPass til din enhed, skyldes det sandsynligvis en af følgende tre årsager:

Problem  Løsning
Din enhed har måske ikke nok hukommelse til opdateringen/download.   Vi anbefaler, at du frigør plads på din enhed. 
Du oplever muligvis netværks-/internetforbindelsesproblemer.

Kontrollér styrken på din dataforbindelse og/eller wi-fi-forbindelse.

  • Wi-Fi-forbindelse  
    • Hvis wi-fi er slået fra, skal du aktivere funktionen og forsøge at oprette forbindelse.
    • Hvis Wi-Fi er slået til, skal du deaktivere det og forsøge at oprette forbindelse med mobildata.
  • Mobilforbindelse  
    • Hvis mobildata er slået fra, skal du aktivere mobildata og forsøge at oprette forbindelse.
    • Hvis mobildata er slået til, skal du deaktivere mobildata og forsøge at oprette forbindelse med Wi-Fi.
Din enhed har måske brug for at blive slukket og tændt.
  1. Sluk din enhed i 30-60 sekunder. 
  2. Tænd din enhed.
  3. Forsøg at downloade FordPass.


Hvis du stadigvæk ikke kan downloade FordPass, skal du kontakte producenten af din enhed for at få hjælp. 


*FordPass-appen er kompatibel med udvalgte smartphone-platforme og er tilgængelig via download. Der kan være gebyrer for data.

 

Ford.dk bruger cookies og lignende teknologier på denne hjemmeside for at forbedre og personliggøre din brugeroplevelse.

Du kan til enhver tid justere din indstilling via cookie-præferencesiden, men dette kan forhindre brugen af visse funktioner på hjemmesiden.

Se venligst hjemmesidens privatlivs- og cookiepolitik for yderligere information om, hvordan vi bruger cookies.