Shop FordErhvervskundeVarevogne og pickupper

Hvem kan jeg kontakte, hvis jeg har problemer med min Wi-Fi-hotspot-prøveperiode/abonnement?

Hvis du har problemer med dit Wi-Fi Hotspot*, bedes du kontakte en FordPass-guide via afsnittet "Hjælp" i FordPass App. Alternativt kan du også kontakte Vodafone eller Vodafones lokale partner. 


* Wi-fi-hotspot (op til 4G LTE) inkluderer en gratis trådløs dataprøveperiode i en begrænset periode, der begynder på aktiveringstidspunktet. Derefter kan datapakker købes fra Vodafone eller en Vodafone-partner. Se deres websted for flere oplysninger om deres datapakker. Ford-biler skal leveres med passende hardware og et dataabonnement er påkrævet for at udnytte kapaciteten fra det indbyggede wi-fi-hotspot. Datadækning og -service er ikke tilgængelig overalt, og vilkårene i din dataplan, herunder gældende priser for beskeder og data, kan finde anvendelse.

Ford.dk bruger cookies og lignende teknologier på denne hjemmeside for at forbedre og personliggøre din brugeroplevelse.

Du kan til enhver tid justere din indstilling via cookie-præferencesiden, men dette kan forhindre brugen af visse funktioner på hjemmesiden.

Se venligst hjemmesidens privatlivs- og cookiepolitik for yderligere information om, hvordan vi bruger cookies.