Shop FordErhvervskundeVarevogne og pickupper

Goodwill/Kulance

Om din bil er kvalificeret til goodwill/kulance afhænger af flere forskellige faktorer, blandt andet, hvorvidt din bil stadig er omfattet af nybilsgarantiperioden, og om du har fået serviceret din bil hos et autoriseret Ford-værksted.

Det er det enkelte autoriserede Ford-værksted, som tilbyder goodwill/kulance baseret på dit aktuelle kundeforhold og dit tilhørsforhold til Ford.

Når din Ford forhandler har efterset din bil, vil de være bedst til at vurdere, hvordan problemet skal håndteres. Din forhandler kan vælge at tilbyde goodwill, hvis bilen ikke længere er dækket af nybilsgarantien, og der vil blive taget en beslutning af Ford forhandleren baseret på dit kunde-/tilhørsforhold. Vær opmærksom på følgende: Goodwill/kulance er en frivillig service fra Fords side, og der er ingen garanti for finansiel hjælp med henblik på reparationens omkostninger.

Kontakt din Ford forhandler, hvis du har en specifik reklamation. Hvis du ikke er sikker på, hvor din nærmeste Ford forhandler befinder sig, skal du klikke her.

Hvis du allerede har besøgt en Ford forhandler og gerne vil kontakte os, kan du klikke her., og vi vil vende tilbage til dig så hurtigt som muligt.

Ford.dk bruger cookies og lignende teknologier på denne hjemmeside for at forbedre og personliggøre din brugeroplevelse.

Du kan til enhver tid justere din indstilling via cookie-præferencesiden, men dette kan forhindre brugen af visse funktioner på hjemmesiden.

Se venligst hjemmesidens privatlivs- og cookiepolitik for yderligere information om, hvordan vi bruger cookies.