Hvorfor vises min modemaktiveringsstatus som ikke tilgængelig i FordPass®*?
Hvis en tidligere ejer eller nuværende bruger har en afventende aktiveringsstatus, og du vælger at aktivere dit køretøj, vil du modtage en pop op i FordPass, der fortæller, at aktivering ikke er tilgængelig i øjeblikket.
For at aktivere din konto skal du sende en aktiveringsanmodning, som den primære bruger skal godkende.
Hvis det er dig der er ejer af bilen, kan du udføre en nulstilling af FordPass Connect for at fjerne tidligere brugere, samt alle deres data og indstillinger i bilen.
Hvis du har brug for yderligere hjælp, er du altid velkommen til at kontakte en FordPass-guide.
Yderligere oplysninger
Hvordan godkender jeg sekundære brugermodemanmodninger?
Hvordan anmoder jeg om adgang til et aktiveret køretøj?
*FordPass-appen er kompatibel med udvalgte smartphone-platforme og kan fås ved at downloade den. Der kan være gebyrer for data.